تا برویم بار دیگر در بهار تا نپوسم زیر خاک انتظار
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ممنونم از برادر خوبم که این شعر زیبا رو برام فرستاد!!

 

ز ظهور آب تا تخمیر رنگ گریه کردم من بر این رنج قشنگ



گریه کردم در محل دفن رود گریه کردم بر سر خاک سرود



گریه کردم بر فراز لانه ها در نگاهم حسرت پروانه ها



زیر برگ برکه ای بی قاصدک گریه کردم تا بروید نی لبک



نی لبک بندیست از شعر غروب نی لبک را ما نمی فهمیم خوب



نی لبک از لاله و لادن پر است نی لبک از شادی و شیون پر است



نی لبک یک بغض بی بال پرست نی لبک دوشیزه ای بی مادرست



نی لبک بنیان گذار بغض ماست اولین روز بهار بغض ماست



شاعران شاپرک پر می کشند جرعه ای از نی لبک سر می کشند



تا ازین شهد اثیرین پر شوند تا ز چوپان های دیرین پر شوند



نی لبک از کودکی همراز ماست نی لبک گهواره آواز ماست



روی هر خاکی نزول نی لبک نیست قومی بی رسول نی لبک



گریه کن ای نی لبک بر راه من گریه کن بر بره گمراه من



من اسیر کوه غولان مانده ام دور از آوای رسولان مانده ام



نی لبک آواز دوری در ره است نی لبک آیا حضوری در ره است



نی لبک من باورم را کشته ام من گل خواب آورم را کشته ام



مثل قتلی سبز و باران خورده است زخم زیبایی که در من مرده است



نی لبک آیا تب من می رود وین تلاطم از شب من می رود



نی لبک دامن ندارد ناز من پیر شد دوشیزه آواز من



نی لبک با من بگو باران کجاست ناجی سبز ترک زاران کجاست



نی لبک من بی تبسم مانده ام در پی دست ترحم مانده ام



بغض با روحم تبانی می کند سایه با من سرگرانی می کند



هر که آمد دست بر بندم گذاشت داغ یک سیلی به لبخندم گذاشت



من ظهور قطره روی گریه ام من تمام آبروی گریه ام



در عروق من سواری در رهست نی لبک آیا بهاری در رهست



آن مسیح مادرم را بانگ کن نی لبک پیغمبرم را بانگ کن



تا برویم بار دیگر در بهار تا نپوسم زیر خاک انتظار

 

 



نظرات شما عزیزان:

وبلاگ بزرگ یاران امام زمان عج
ساعت20:41---16 ارديبهشت 1392
تــــو کــــه دردآشنــــای اهـــــل دردی



تــو کــه دســت کســـی را رد نکـــردی



بگو حالا که دل هامان شکستـه اسـت



دلـــت مـــی آیـــد آیـــا بــــرنگــــردی؟
پاسخ:...........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:ظهور,,بهار,مادر,انتظار,, ] [ 16:20 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق